Sublimation work ≒ wtfock Robbe + Sander

come down

rescue my heart I'll drown without you

come down

and rescue my heart I'm deep underground

 I can't dig my way out

so come down

(rescue my heart)

(rescue my heart)

 

Rescue My Heart / by:Liz Longley

 

 

降りて来て
僕の心を救い出して
君なしでは溺れてしまうから
僕の深い奥底の心まで降りて来て

僕は自分でそこから出る事ができない
だから降りて来て
どうか僕の心を救い出して

昇華させる本当の気持ちはこれだった